Noriu grąžinti/pakeisti prekę?

Jei prekę pirkote fizinėje parduotuvėje, informuokite mus el. paštu vilnius@digitalas.lt. Kreipimesi nurodykite „prekės grąžinimas/pakeitimas užsakymo numeris“, laiške nurodykite dėl kokių priežasčių norite prekę grąžinti/pakeisti.

Išsamiau prekių grąžinimo taisyklės čia>>

Jei prekę pirkote el. parduotuvėje digitalas.lt, prekės grąžinamos atsisakius nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties. Išsamiau nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo tvarka aptarta Elektroninės prekybos taisyklėse čia>>

Kaip galiu grąžinti/pakeisti prekę?

Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Pardavėjo prekių atsiėmimo centrus arba grąžindamas per kurjerius. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą.

Per kiek laiko galima grąžinti prekę be defektų?

Daugeliui mūsų prekių taikoma pinigų grąžinimo garantija. Apsisprendę įsigytą prekę grąžinti be jokios priežasties, tai padaryti galite per 14 dienų.

Registracijos priimamos darbo dienomis:

Pirmadienis-ketvirtadienis 8:00-17:00

Penktadienis 8:00-16:00

Prekių grąžinimo taisyklės:

1. Grąžinimo garantija (toliau Garantija) galioja perkant prekes visose DIGITALas parduotuvėse.

2. Grąžinti galima produktą, kuris yra nenaudotas, veikiantis ir pilnos komplektacijos, originalioje pakuotėje, kartu pateikiant pirkimą liudijančius, originalius pirkimo dokumentus (pirkimo čekį), kuriuose matoma pirkimo data, prekės pavadinimas ir mokėjimo suma bei Prašymą (žr. 4 punktą).

3. Prekes galite grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo datos.

4. Pirkėjas privalo kartu su grąžinama preke pateikti Prašymą, kuriame nurodoma: pirkėjo vardas, pavardė, banko sąskaitos numeris, Kreditinės sąskaitos Nr. arba Užsakymo Nr. bei grąžinimo priežastis.

5. Sąskaitos savininkas turi sutapti su pirkėju.

6. Pinigai pirkėjui pervedami per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės grąžinimo banko pavedimu į nurodytą sąskaitą arba atliekamas grąžinimas grynais vietoje.

7. Grąžinama prekės įsigijimo dokumentuose nurodyta pinigų suma.

8. Prekes grąžinti gali tik fiziniai asmenys, juridiniams asmenims papildoma garantija nėra taikoma.

9. Partneriams, perkantiems produktą perpardavimui, šios taisyklės nėra taikomos.

10. Pinigai nėra grąžinami, jei grąžinamai prekei trūksta originalios pakuotės, sudedamųjų dalių (ne pilna komplektacija, pvz. nėra pakrovėjo, laidų, antgalių ir pan.), ji yra mechaniškai pažeista, visai ar dalinai neveikia ar yra kitaip sugadinta, prarastos jos vartojamosios savybės, prarasta jos prekinė išvaizda.

11. Produkto grąžinimas įmanomas tik įvykdžius visus aukščiau išdėstytus terminus ir sąlygas.

12. Prekės, įsigytos el. parduotuvėje digitalas.lt, gali būti grąžinamos Elektroninės prekybos taisyklėse numatyta tvarka atsisakius nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties.

13. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Pardavėjo prekių atsiėmimo centrus, grąžindamas per kurjerius. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą. Sunkių prekių pristatymo (prekių kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti) Pardavėjui tvarką ir sąlygas Pirkėjas su Pardavėju atskirai suderina telefonu arba el. paštu vilnius@digitalas.lt arba Pirkėjas jas pats pristato į Vilniaus Prekių atsiėmimo centrą.

Pasiūlysime geriausią sprendimą kiekvienam klientui

Visas prekes galite įsigyti internetinėje parduotuvėje. Jeigu reikia pagalbos ar turite klausimų, susisiekite!

Kontaktai fiziniams asmenims

+370 52336619 arba vilnius@digitalas.lt

Kontaktai juridiniams asmenims

+370 52336619 arba verslui@digitalas.lt

close Prekių krepšelis
close Prekių krepšelis

Naujos paskyros registracija