Reikia pagalbos išsirenkant prekę?
Jei renkantis prekę iš mūsų internetinės parduotuvės Jums kilo klausimų kurią prekę pasirinkti, prireikė pagalbos atliekant užsakymą internetu - prašome susisiekti su mūsų komanda telefono numeriu +370 52 336619.
Į Jūsų klausimus atsakysime:
Pirmadienis-ketvirtadienis 8-17 val.
Penktadienis 8-16 val.
Koks Jūsų darbo laikas?
Užsakymų priėmimas vykdymui perkant internetinėje parduotuvėje :24/7 (visą parą ir visomis savaitės dienomis).
Į Jūsų klausimus atsakysime:
• darbo dienomis el. paštu vilnius@digitalas.lt, I-IV nuo 8.00 iki 17.00 val. V nuo 8.00 iki 16.00 val.
• darbo dienomis telefonu +370 5 2336619, I-IV nuo 8.00 iki 17.00 val. V nuo 8.00 iki 16.00 val.
Kokie galimi būdai įsigyti (atsiimti) prekes?
Galimi šie būdai:
1) pristatymas į namus ar biurą.
2) atsiėmimas DIGITALas parduotuvėse, parduotuvių sąrašą, adresus ir darbo laikus rasite čia>>
3) atsiėmimas viename iš OMNIVA ar Venipak paštomatų ar siuntų savitarnos terminalų.
Kur galima gyvai įsigyti prekes?
DIGITALas (centrinis ofisas, parduotuvė)
Ukmergės 234A LT – 07160
Vilnius
El. paštas: vilnius@digitalas.lt
Telefonai/Faksas +370 5 2336619
+370 5 2790528
+370 5 2607986
DIGITALas Klaipėdoje
Bijūnų g. 8, LT- 91204,
Klaipėda
El. paštas: klaipeda@digitalas.lt
Telefonas: +370 674 55520
Telefonas/Faksas: +370 46 493429
Kokie galimi pristatymo būdai?
Daugiau rasite čia>>.
Atsiėmimas mūsų salonuose Vilniuje arba Klaipėdoje.
Venipak paštomatas/ kurjeris
Omniva paštomatas/ kurjeris
Tarptautinis pristatymas (Pristatome kurjeriais: DPD, DHL, TNT.)
Kokie galimi atsiskaitymo už prekes būdai internetu?
Įsigyti prekes internetinėje parduotuvėje DIGITALas galėsite atsiskaitydami:
Daugiau apie apmokėjimą rasite čia>>.
1. Elektronine bankininkyste;
2. Mokėjimo (debetine ir kreditine) kortele internetu;
3. Mokėjimo kortele, "Apple Pay" ar "Google Pay" parduotuvėje, kurjeriui pristačius prekes ir paštomate;
4. Bankiniu pavedimu. Atlikus užsakymą internetinėje parduotuvėje, automatiškai generuojama ir Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiama išankstinė sąskaita faktūra, pagal kurią galite atlikti bankinį pavedimą. PVM sąskaita faktūra išrašoma po apmokėjimo ir perduodama kartu su preke;
5. Atsiskaitymas grynaisiais pinigais parduotuvėje;
Kokia yra pristatymo/atsiėmimo kaina?
Jei užsakyta prekė yra pasirinktoje DIGITALas parduotuvėje:
Atsiėmimas parduotuvėje - nemokamai.
Prekių pristatymo kaina Lietuvoje nuo 5 €.
Visą informaciją rasite čia>>
Kaip sužinoti, ar užsakymas buvo patvirtintas?
Gavęs užsakymą, nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą galima stebėti prisijungus prie venipak tinklapio ir įvedus siuntos kodą.
Kaip sužinoti kada gausiu savo užsakymą?
Gavus patvirtinimą, taip pat bus rodoma preliminari siuntos gavimo diena.
Nepavyksta pateikti užsakymą. Ką daryti?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Nepavyko apmokėti. Ką daryti?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Kaip atšaukti užsakymą?
Norint atšaukti užsakymą Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista/ nekokybiška/ kitos spalvos? Ką daryti?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Trūksta prekių iš mano užsakymo. Ką daryti?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Noriu grąžinti/pakeisti prekę?
Jei prekę pirkote fizinėje parduotuvėje, informuokite mus el. paštu vilnius@digitalas.lt. Kreipimesi nurodykite „prekės grąžinimas/pakeitimas užsakymo numeris“, laiške nurodykite dėl kokių priežasčių norite prekę grąžinti/pakeisti.
Išsamiau prekių grąžinimo taisyklės čia>>
Jei prekę pirkote el. parduotuvėje digitalas.lt, prekės grąžinamos atsisakius nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties. Išsamiau nuotolinės prekių pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo tvarka aptarta Elektroninės prekybos taisyklėse čia>>
Kaip galiu grąžinti/pakeisti prekę?
Grąžinti Prekes Pirkėjas gali pristatydamas jas į Pardavėjo prekių atsiėmimo centrus arba grąžindamas per kurjerius. Prekes Pardavėjui reikia grąžinti adresu, kuris nurodomas Pardavėjo Pirkėjui siųstame patvirtinime apie pranešimo dėl sutarties atsisakymo gavimą.
Kur gauti informaciją apie garantiją?
Informaciją apie garantiją galima gauti el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Kur gauti rakto kopiją?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Ar galima patiems padaryti rakto kopiją?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Kaip dublikuoti vartų pultėlį?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Sugedo telefonspynė. Kur kreiptis?
Informuokite apie tai el. paštu vilnius@digitalas.lt arba paskambinęs telefono numeriu +370 52 336619.
Kaip gauti nuolaidos kodą?
Prisirašius prie naujienlaiškio, bus pateikiami iškirtiniai pasiūlymai bei nuolaidos kuponai.
Kaip galiu pasinauduoti nuolaidos kodų?
Daugiau informacijos apie nuolaidas rasite čia>>
DIGITALas privatumo politika?
Norite susipažinti kokius Jūsų asmens duomenis tvarkome, kokiais tikslais ir pagrindais tai darome, kiek laiko juos saugome. Taip pat siekiame skaidriai informuoti jus, kokias teises jūs turite savo asmens duomenų atžvilgiu>>